-->
 

Intrebari frecvente - MERIDIAN RENT A CAR

MERIDIAN RENT A CAR iti sta cu placere la dispozitie pentru informatii legate de procesul de inchiriere auto. Iti sugeram insa, inainte de a ne contacta, sa parcurgi si lista de intrebari frecvente de mai jos unde vei gasi informatii relevante despre serviciile noastre si depre avantajele de care vei beneficia cand inchiriezi o masina din parcul nostru. 

 

Intrebari frecvente

 

Ce documente sunt necesare pentru a ridica masina?

Cand te intalnesti cu consilierul nostru de inchirieri, va trebui sa te identifici, iar  actele pe care le prezenti trebuie sa fie identice cu cele utilizate pentru confirmarea rezervarii si sa dovedeasca ca indeplinesti criteriile de varsta (cel putin 21 de ani) si ca permisul tau de conducere este valid si are vechime de minimum 1 an.

 

De unde se ridica masina?

In cazul rezervarilor online, iti vom trimite o confirmare a rezervarii ce va include si instructiuni privind locul de unde veti ridica masina. In cazul rezervarii telefonice, de asemenea, vei primi toate instructiunile necesare, impreuna cu datele de contact ale unuia dintre consilierii nostri de inchirieri.

 

Ce se intampla daca nu primesc emailul de confirmare?

In cazul in care nu ai primit un e-mail de confirmare a rezervarii, te rugam sa verifici si folderele spam / trash. In cazul in care nu ai gasit e-mailul de confirmare nici in aceste foldere, te rugam sa ne contactezi telefonic pentru a stabili detaliile rezervarii. Vom economisi timp daca in discutia telefonica ne puteti furniza numarul de inregistrare al comenzii.

 

Cum pot face plata?

Plata va fi facuta in avans, in RON, in momentul semnarii contractului de inchiriere. Plata se poate face cu numerar, cu ordin de plata sau cu cardul de credit sau de debit, online sau la casierie. Acceptam carduri (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro),  iar plata se va face numai in RON.

 

Pot obtine reduceri la pretul de inchiriere?

Da. Mai multe detalii despre reducerile curente poti afla accesand pagina "promotii" sau contactand consilierii de inchirieri. Reducerile curente se calculeaza si se aplica automat la finalizarea unei rezervari.

 

Ce fel de Permis de Conducere este necesar?

Toti conducatorii auto trebuie sa posede Permis de Conducere valid. Orice act provizoriu nu este acceptat. Permisul de Conducere trebuie sa aiba o vechime de cel putin 1 an si trebuie sa fie valid si sa ramana valid pe perioada inchirierii.

 

Exista o limitare a kilometrilor parcursi cu masini de inchiriat de la MERIDIAN RENT A CAR?

Perioada minima de inchiriere este de 3 zile. Pentru inchirierile de 3 zile se aplica o limita de 150km/zi,  iar kilometrii suplimentari se tarifeaza cu 0.1 Euro + TVA. 

 

Pot prelungi perioada de inchiriere?

Da, cu conditia obtinerii acordului consilierului de inchirieri, care va solicita in plus plata zilelor de inchiriere, precum si a eventualelor optiuni suplimentare fata de rezervarea initiala.

 

Ce se intampla daca tin masina mai putin timp decat am rezervat-o?

MERIDIAN RENT A CAR nu returneaza contravaloarea zilelor de inchiriere neutilizate. In cazul in care returnezi masina mai devreme decat data stabilita, va vom returna garantia pe loc.

 

Poate refuza MERIDIAN RENT A CAR sa imi inchirieze un vehicul?

Nu iti vom inchiria un autovehicul in cazul in care nu poti prezenta permisul de conducere si actul de identitate in original la ridicarea masinii. 

 

Pot conduce masina 2 persoane diferite?

Da, o masina poate fi condusa de doua persoane diferite si nu se percep taxe suplimentare pentru sofer aditional. Numele si detaliile soferului aditional trebuie sa fie specificate in contractul de inchiriere. Soferul aditional are aceleasi obligatii ca si soferul principal.

 

Masinile inchiriate de la MERIDIAN RENT A CAR sunt asigurate?

Toate masinile sunt asigurate in caz de accident si avarii. Utilizatorul este obligat sa respecte in totalitate prevederile politei de asigurare. Poti solicita la rezervare o copie a politei de asigurare pentru a te familiariza cu prevederile acesteia. In cazul in care exista daune si nu sunt acoperite de polita CASCO sau daca se pierde masina inchiriata sau piese ale acesteia, in caz de spargere a geamurilor sau furt, persoana care a incheiat contractul de inchiriere va suporta cheltuielile de reparatie.

 

Ce fac daca am un accident sau masina nu functioneaza corespunzator?

In cazul dificultatilor de ordin mecanic sau in caz de accident, contacteaza imediat MERIDIAN RENT A CAR – datele de contact sunt disponibile pe contractul de inchiriere si pe www.meridianrentacar.ro – iar consilierii de inchirieri iti vor furniza informatiile necesare, in functie de situatie. Beneficiezi de masina la schimb in cazul unei defectiuni ce nu poate fi remediata pe loc. De asemenea, trebuie sa anunti Politia in legatura cu orice accident care implica raniri de persoane sau avarii ale masinii, si sa obtii un proces verbal semnat de Politie. Va trebui sa obtii toate informatiile privind persoanele terte implicate in eveniment.

 

Cand mi se opreste garantia?

In functie de tipul autoturismului ales se va solicita o garantie cuprinsa intre 250 si 700 Euro. Garantia va fi restituita pe loc la livrare, integral, daca autoturismul a fost returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat, impreuna cu toate documentele, accesoriile si echipamentele. Din garantie se pot opri diferite sume pentru a remedia defectiuni sau in cazul in care la returnarea autoturismului lipsesc accesorii sau optionale sau daca vehiculul este returnat avariat, iar dauna a fost produsa din vina utilizatorului. 

 

Unde pot returna masina?

Locatia de returnare a masinii se stabileste in momentul preluarii, insa poate fi schimbata cu acordul consilierului de inchiriere. Masina poate fi returnata la Aeroportul International Henri Coanda, in orice locatie la alegere din Bucuresti sau la seduli MERIDIAN RENT A CAR.

  • MERIDIAN SUD

In momentul finalizarii unei rezervari, in functie de data, ora si locatia de preluare si predare se pot aplica taxe de livrare a masinii. Aceste taxe sunt afisate pe site si sunt adaugate automat la suma totala calculata de site-ul nostru. In cazul in care doriti sa schimbati locatia de preluare sau predare dupa confirmarea rezervarii, este posibil sa apara costuri suplimentare. Pentru informatii suplimentare, te rugam sa contactezi un consilier de inchirieri.

 

Compania MERIDIAN RENT A CAR livreaza masini non-stop?

Livram masinile non-stop acolo unde iti doresti: acasa sau direct in Aeroportul Otopeni (Henri Coanda).

 

Dupa completarea si trimiterea rezervarii online, se considera ca s-a facut rezervarea masinii?

Rezervarea propriu-zisa a autoturismului se considera efectuata dupa validarea datelor transmise online prin furnizarea de copii in format electronic a actului de identitate si a permisului de conducere.

 


Cauta masina

Locatie Preluare:

Locatie Predare:

De la:

Pana la:


Am varsta peste 25 ani